Kérjük, hogy az általunk készített feliratokat, hardsub videókat NE töltsétek fel semmilyen videómegosztó oldalra sem. Köszönjük, és jó böngészést.

2014. december 23., kedd

NEWS 10. Évfordulós Koncert Tokió Dome - 2013 -


Nos, ezt a koncertet is csinálom már egy ideje, de végre elkészültem vele. c:
A dokumentumfilm egy kicsit (nagyon) több munkát vesz igénybe, mivel ott időzítenem is nekem kell, szóval az még nincs kész.
A koncerthez kijött egy Blu-ray DVD is, viszont azt nem töltöttem fel, ha esetleg valakinek van rá igénye, akkor feltöltöm, a sima DVD minőségű videókat pedig a rocktecliche oldalról tudjátok letölteni. :)
Hardsubot nem készítettem, a felirat fontokat INNEN letölthetitek. 
A VLC lejátszót ajánlom hozzá, az viszi legszebben a feliratot is. ^^




Mindenkinek nagyon ajánlom ezt a koncertet is, mint mindent, ami NEWS és nagyon jó szórakozást kívánok hozzá. :3



KELLEMES ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDENKINEK 
AZ EGÉSZ FANSUB NEVÉBEN! ^^

2 megjegyzés :

  1. Én csak... Meg akarom ölelni Őket o^.^o
    Nagyon szépen köszönöm a fordítást, imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sokan így vagyunk ezzel *w*
      Nagyon szívesen! ^^

      Törlés